אוכל רטוב או יבש לכלב

כשזה מגיע להאכיל את הכלב שלך, יש הרבה בחירות לעשות. אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל היא האם להאכיל אותם אוכל רטוב ( טבעי ) או במזון יבש. לשתי האפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלהן, אבל איזו מהן היא הבחירה הטובה ביותר עבור הכלב שלך?

בואו נסתכל מקרוב על שתי האפשרויות ונחליט!

מזון רטוב

מזון רטוב הוא לרוב יקר יותר ממזון יבש, אך הוא גם יכול להיות מזין יותר. מזון רטוב הוא בדרך כלל גבוה יותר בחלבון ולחות מאשר מזון יבש, וזה חשוב לתזונה של הכלב. מזון משומר יכול להיות אופציה טובה גם עבור כלבים עם אלרגיות או רגישויות,

מכיוון שקיימות אפשרויות רבות ללא דגנים והיפואלרגניות.

עם זאת, מזון משומר יכול להיות מבולגן ומסריח, והוא דורש קירור לאחר הפתיחה. כמו כן, חשוב לציין שחלק מהכלבים עשויים שלא להיות מסוגלים לעכל מזון משומר כמו גם מזון יבש. אם אינך בטוח אם הכלב שלך יכול להתמודד עם מזון משומר, דבר עם הווטרינר שלך.

מזון יבש

מזון יבש הוא זול יותר מרטוב וגם קל יותר לאחסן אותו. מזון יבש אינו דורש קירור, כך שהוא נוח להורים עסוקים לחיות מחמד בדרכים. מזון יבש גם פחות מבולגן משימורים, וכלבים רבים מעדיפים את הטעם של מזון יבש.

עם זאת, מזון יבש הוא בדרך כלל נמוך יותר בחלבון ולחות מאשר מזון משומר. כמו כן, חשוב לציין שחלק מהכלבים עשויים להיות אלרגיים למרכיבים במזון יבש, כגון תירס, חיטה או סויה.

אם אינך בטוח אם הכלב שלך יכול להתמודד עם מזון יבש, תמיד תוכלו להתייעץ עם חנות חיות.

מדוע כדאי לשקול את שניהם

יש מקרים שבהם האכלה אחת או אחרת עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך או עבור הכלב שלך. עם זאת, ישנם גם מקרים שבהם ערבוב השניים יחד – שיטת האכלה המכונה תוספת – עושה בחירה טעימה במיוחד.

אז מה היא הבחירה הטובה יותר עבור הכלב שלך? אין תשובה חד-משמעית, מכיוון שכל כלב הוא שונה. הדרך הטובה ביותר להחליט היא לדבר עם הווטרינר שלך או חנות החיות והתחיל לעשות בדיקות ולהבין מה הכי טוב עבור הכלב האישי שלך.