גיוס נוסף להייבוב, והפעם: 70 מיליון דולר

תגידו מזל טוב להייבוב, החברה האחראית לפלטפורמת ניהול משאבי האנוש הטובה ביותר בשוק כיום, ללא צל של ספק. הייבוב היא חברת סטרטאפ בריטית שהפכה בינלאומית, אשר עומדת בראשה של פלפורמת טכנולוגיית ה-HR החדשנית. החברה ממשיכה לצמוח ולהתפתח מיום ליום. והעדכון האחרון והמרשים בנושא: גייסה לאחרונה הייבוב 70 מיליון דולר לשורותיה. 

אנו מדברים כעת על סבב גיוס B, אשר הגיע לאחר תום סבב הגיוס המוצלח הראשון (A). הייבוב, חברת הסטרטאפ העומדת בראש פלטפורמת ניהול משאבי האנוש (HR) החדשנית 'בוב', גייסה כעת 70 מיליון דולר בסיום סבב השקעות מוצלח. B. סבב השקעות זה נסתיים בהובלתם של המשקיעים הקיימים SEEK ו-Israel Growth Partners (IGP). היי-בוב נוסדה בשלהי שנת 2015 ועד היום, גייסה היי-בוב 124 מיליון דולר, כאמור בשני סבבי גיוס סה"כ. בסבב גיוס זה נכחו כל המשקיעים מהסבבים הקודמים: Bessemer, Battery, Eight roads, Arbor, Presidio, entrée Capital, Cerca Partners, Perpetual Partners. 

צמיחה בזכות פתרון אתגרים וחדשנות

הכספים המגויסים על ידי החברה נועדו על מנת לאפשר לחברה להמשיך ולהרחיב את פעילותה בעולם, להמשיך ולפתח את פלטפורמת בוב, להמשיך ולפתור אתגרי ניהול עובדים ולבסס הצלחות עוד ועוד. המטרה היא להצליח לפשט עבור חברות קטנות ובינוניות את הניהול והתקשורת בין מנהלים לעובדים בחברות צומחות, ולהתאימם לעולם העבודה החדש. 

היי-בוב מצליחה משמעותית בשנים האחרונות, והיד עוד נטויה. בשנות צמיחתה אלו חוותה צמיחה מדהימה בספרות תלת ספרתיות בשנים האחרונות, ובין לקוחותיה תוכלו למצוא חברות מצליחות כמו Monzo, Revolut, Cazoo, Happy Socks ,Ironsource, Reciept Bank, Fiverr, Gong, ו- VaynerMedia. עם התפתחותה של הייבוב עולים לגיבוש מגוון רחב של שיתופי פעולה אסטרטגיים, כך למשל בשיתוף עם מערכות ארגוניות כגון Slack, ADP, Microsoft Teams ועם חברת Mercer.