האם גישור נדל"ן אכן יכול להוביל לתוצאות?

לא מעט אנשים מטילים ספק בכל מיני הליכים של יישוב סכסוכים, בעיקר בתחומים ספציפיים. כן, הליכי יישוב סכסוכים נשמעים לחלק מהאנשים פחות רציניים ויעילים מאשר הליכים משפטיים, לדוגמה, אולם בפועל המציאות מראה לנו תמונה אחרת לחלוטין. הליכי גישור, בוררות ומשאות ומתנים שונים מובילים צדדים רבים אל עבר סיום המחלוקת ועלייה על דרך המלך, וחוסכים המון זמן, כסף ואנרגיות ביחס להליכים משפטיים. היום יצאנו לבדוק האם גישור נדל"ן יכול להוביל לתוצאות טובות, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

גישור נדל"ן – לא סתם הוא מבוקש כל כך

אז בתור התחלה נתחיל ונספר שאנשים רבים פונים היום לגישור נדל"ן, ולא בכדי – מדובר כאן על אחד התהליכים הכי יעילים ומקצועיים שיש. אל גישור נדל"ן מגיעים אנשים מכל קשת הנדל"ן – החל מרוכשים ומוכרים דרך קבלנים ועד אדריכלים ומהנדסים. המטרה של הליך גישור נדל"ן היא להציע אלטרנטיבה מקצועית ויעילה ביותר עבור כל האנשים שקשורים בדרך זו או אחרת לעסקת נדל"ן כלשהי, ולעזור להם לפתור מחלוקות.

מה קורה במסגרת הליך גישור נדל"ן?

הליך גישור נדל"ן הוא הליך מצוין ופשוט, שמתנהל בצורה מקצועית ואיכותית ביותר. הליך גישור נדל"ן מתחיל בכך ששני הצדדים מגיעים אל שולחן הדיונים ואליהם מצטרף המגשר. המגשר שומר לאורך כל ההליך על עמדה ניטרלית ואובייקטיבית לחלוטין, ונותן לצדדים להביע את טענותיהם ואת דרכי הפעולה הטובות ביותר בעיניהם.

לאחר מכן, המגשר צריך לספר לשני הצדדים על ההשלכות השונות שיהיו לכל דרך שבה הם יבחרו, והם יהיו אלו שיצטרכו לבחור את הדרך הטובה ביותר בעיניהם לסיום המחלוקת. צרו קשר עם המרכז הישראלי לגישור ובוררות על מנת לתאם לעצמכם גישור נדל"ן מהשורה הראשונה!