האם פיסול אף הוא דבר מומלץ או שכדאי לוותר עליו?

האף נמצא במרכז הפנים, ובהתאם הוא תופס את מרבית תשומת הלב. נשים רבות כמו גם גברים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מאוד ממראה האף שלהם ממגוון סיבות, כמו אף שיש בו עצם בולטת, אף גדול מדי וכו'. רבים מבין האנשים האלו פונים באופן ישיר לניתוח אף, אולם היום באמצעות מגוון חומרים איכותיים ביותר ניתן לפסוח על הניתוח ולגשת לפיסול אף – שיטה נפוצה ואיכותית לא פחות. היום נספר לכם קצת יותר על פיסול אף, כדי שתבינו גם בעצמכם האם מדובר על שיטה שיכולה להיות רלוונטית לכם.

בלי ניתוחים ובלי הליכי החלמה

אחד החסרונות הגדולים של ניתוח אף הוא עצם העובדה שמדובר על הליך כירורגי שדורש הרדמה, סיכונים, תהליך החלמה ארוך ועוד. לעומת זאת, פיסול אף אינו דורש שום דבר שכזה, אלא הוא נעשה בצורה הרבה יותר פשוטה, נגישה ונוחה.

פיסול אף אינו דורש שום התערבות כירורגית מסוג כזה או אחר, אלא מדובר כאן על הליך שמבוסס על הזרקות של חומרי מילוי, כמו חומצה היאלורונית לדוגמה. באמצעות הזרקות במקומות הנכונים האף יכול לקבל את הפיסול הרצוי, ובהתאם להעניק את המראה הרצוי.

האם זה מסוכן?

פיסול אף הוא אינו מסוכן, להיפך – הוא אחד מההליכים הפשוטים והנגישים ביותר שקיימים היום בתחום האסתטיקה. אנשים רבים בוחרים בפיסול אף על פני כל שיטה אחרת, ומגיעים אחת לתקופה אל המרפאות אשר מבצעות את ההזרקות בצורה מקצועית ואיכותית, לשמירה על מראה האף לטווח הארוך.

אם גם אתם מתעניינים בפיסול אף, פנו למרפאתו של ד"ר רוני מוסקונה ותוכלו למצוא את מבוקשכם באחת המרפאות הטובות ביותר בארץ, עם זמינות תורים, מקצועיות ושירות נפלא.