מאמר זה יספק סקירה כללית של מה שנדרש כדי להקים חברה מצליחה.
הצעד הראשון הוא לזהות את הבעיה שברצונך לפתור. זה צריך להיות משהו שכרגע לא נפתר על ידי אחרים ואתה נלהב ממנו.
דרך טובה לזהות בעיות היא על ידי הסתכלות על החיים שלך וחשיבה על מה היית רוצה לשפר או לשנות. זה יכול להיות כל דבר, החל מהריח של הבגדים שלך לאחר כביסה, כמה זמן לוקח לארוחת ערב לבשל, או אפילו משהו פשוט כמו תהליך קניית קפה בבוקר. לאחר שזיהית בעיה, הגיע הזמן למצוא פתרונות. אם אין פתרון קיים, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורך!
מצא את נקודת המכירה הייחודית שלך
דיברנו על החשיבות של בחירת נישה וכיצד להתחיל עם העסק שלך. עכשיו הגיע הזמן למצוא את נקודת המכירה הייחודית שלך.
לדוגמה, אם אתה מוכר בגדים, אז אתה צריך למצוא את המקום הטוב ביותר למכור בגדים. אם אתה מוכר כנפי עוף, אז אתה צריך למצוא את המקום הטוב ביותר עבור אנשים שאוהבים כנפי עוף.
זה המקום שבו המחקר מגיע שימושי.
חקור היכן נמצא שוק היעד שלך והתחל לבנות איתם קשרים מוקדם ככל האפשר.
כדי למצוא את נקודת המכירה הייחודית שלך, עליך לשאול את עצמך:
– מה אני רוצה למכור?
– איך המוצר או השירות שלי בהשוואה למתחרים?
– מהי הבעיה שהמוצר שלי פותר?
– מי יקנה את המוצר או השירות שלי ומדוע?
כיצד ליצור את הייעוד של החברה שלך
הצהרת ייעוד של החברה היא הצהרה קצרה וברורה של המטרה או המטרה של הארגון. זה עוזר לעובדים וללקוחות להבין מה החברה מייצגת.
הצהרת הייעוד צריכה לענות על השאלות הבאות:
מה אנחנו עושים?
למה אנחנו עושים את זה?
איך אנחנו עושים את ההבדל?
כדי ליצור את הצהרת העבודה של החברה שלך, אתה צריך לדעת מה אתה רוצה שהחברה שלך תעשה. זהו החלק החשוב ביותר בהצהרת התפקיד שלך.
ישנם 3 חלקים של הצהרת עבודה:
1) מטרה או מטרה – מה אתה רוצה לעשות?
2) קהל יעד – למי אתה מנסה להגיע?
3) שירות או מוצר – מה אתה מספק להם?הכותב הוא היועץ העסקי גיא כספי