לקחת את האהבה שלכם צעד אחד קדימה עם קאשבק מכבי

כל השנים גדלתם על שירים כמו "צהוב/ירוק עולה זה מכבי", הלכתם למגרשים, הוצאתם את הגרון בעידוד וביקשתם חתימות מכל שחקן או מאמן דגול. עכשיו הגיע הזמן לתרגם את כל האהבה הזו לכדי עשייה של ממש, ולקחת את כל זה צעד אחד קדימה עם מועדון קאשבק מכבי. המועדון החדש של קבוצת מכבי מזמין גם אתכם לרכוש חכם יותר, לקבל הרבה יותר וגם לתרום מעצמכם, וליצור יחד מעגל של נתינה, שיתוף וקידום של פרויקטים. אז איך תעשו את זה גם בעצמכם? הנה הפרטים.

קאשבק מכבי – לרכוש ולקבל בחזרה

עם מועדון קאשבק מכבי אתם מוזמנים היום לקבל את הרכישות שלכם לשלב אחר לחלוטין. אם עד היום התרגלתם לשלם מחירים מלאים עבור מוצרים שונים כמו בגדים, נעליים ועוד, עם מועדון קאשבק מכבי אתם מוזמנים לרכוש אצל מגוון חברות מהמובילות ביותר בישראל, ולשלם הרבה פחות!

רשתות כמו ללין, סבון, קסטרו, רנואר, איביי, עלי אקספרס ועוד הן רק חלק קטן מהרשתות שעובדות עם מועדון קאשבק מכבי, ומעניקות לכם CASHBACK על כל רכישה בשווי של מאות עד אלפי שקלים! כל רשת מביאה איתה אחוזים שונים שיתקבלו בחזרה עבור כל רכישה, ואין ספק שהמרוויחים הגדולים כאן הם בעצם אתם.

קאשבק מכבי – כדי לתרום לקהילה

קבוצת מכבי מקדמת המון תהליכים חברתיים וקהילתיים שמתפרשים על פני מגוון רחב של תחומים. התהליכים האלו דורשים התגייסות גם חברתית וגם כלכלית, ובאמצעות מועדון קאשבק מכבי אתם מוזמנים לתרגם את כספי ה-CASHBACK שלכם לכספי תרומה לשם קידום התהליכים!

אתם מוזמנים להיות חלק ממעגל אין סופי של קבלה ונתינה, ולצאת גם עם רווח בכיס וגם עם רווח ענק בלב ובנפש.

כרגע השת"פ יצא לאור עם מועדון הכדורגל של מכבי נתניה