מהו תכנון פרישה?

פרישה היא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. כל אחד ואחת מכם ימצאו את עצמם פורשים בשלב מסוים, וכשמדובר על תחום העיסוק שלכם ועל מקום העבודה שלכם – מדובר על פרישה סופית ולא תמיד פשוטה. היות וזמן הפרישה מגיע בסביבות גילאי ה-60 פלוס, כדאי להיערך אליהם בשלב כמה שיותר מוקדם על מנת להגיע אליהם לא רק עם ידע נרחב אלא גם עם תוצאות שיוכלו להיות מתורגמות לסכומי כסף יפים. היום נספר לכם מהו תכנון פרישה ואיך הוא קשור לכל זה, אז בואו נתחיל להתקדם עם הכתבה הבאה.

תכנון פרישה – רחוקה או קרובה, בסוף היא תגיע

בין אם אתם נמצאים בעיצומם של גילאי ה-20 שלכם ובין אם אתם חוגגים יום הולדת 60 ומתקרבים לגיל פרישה – תכנון פרישה הוא בהחלט דבר שאתם צריכים להתחיל לקחת בחשבון. באמצעות תכנון פרישה, שמתבצעת על ידי גורמי מקצוע כמו נטו תכנון פיננסי, אתם יכולים להתחיל למפות את המצב הפיננסי שלכם במגוון ערוצים פיננסים שונים, כשאחד מהעיקריים ביותר מבניהם הוא קרן הפנסיה שלכם.

באמצעות מיפוי המצב תוכלו לקבל הערכות לגבי גיל הפרישה שלכם, ויחד איתו להבין מאילו סכומים אתם עומדים ליהנות בתור פנסיונרים. סכומים אלו הם הצטברות של הפרשות הפנסיה שעשיתם יחד עם המעסיקים שלכם לאורך השנים, סכומים שיכולים להצטבר לאלפי שקלים מדי חודש, ובתכנון חכם אפילו לעשרות אלפי שקלים מדי חודש.

לדאוג לרמת החיים שלכם עם תכנון פרישה נכון

ברגע שאתם פונים לחברה כמו נטו תכנון פיננסי אתם מבטיחים לעצמכם עתיד פנסיוני מזהיר, עם הכנסה גבוהה וקבועה שתאפשר לכם לטייל, להתפנק, לקנות בלי חשבון ולחיות את החיים שתמיד חלמתם לחיות – בתור אנשים צעירים בנפשם שנהנים מהחיים.

היכנסו ללינק למידע נוסף אודות נטו תכנון פיננסי