תכונות של כסא גלגלים טוב – איך לבחור תכונות שעובדות בשבילך

כיסאות גלגלים קיימים כבר עשרות שנים, אבל הם השתנו הרבה מאז הפעם הראשונה שהם הוצגו. ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות גלגלים וחשוב לדעת אילו תכונות הופכות כיסא גלגלים לטוב.

יש היום הרבה סוגים שונים של כסאות גלגלים בשוק, עם כל מיני תכונות ועיצובים. עם זאת, יש כמה תכונות שכל כסאות גלגלים טובים צריכים להיות. אלו כוללים:

-יכולת קיפול להובלה קלה -מסגרת חזקה -מושב נוח -יכולת התאמת גובה לאנשים בגבהים שונים

כסאות גלגלים הם הכרח לאנשים עם בעיות ניידות. התכונות של כסא גלגלים טוב תלויות בצרכים של הפרט. כסא גלגלים הוא השקעה יקרה, וחשוב לוודא שאתם מפיקים את המקסימום מהרכישה.

ישנן תכונות רבות לבחירה כאשר מחפשים כיסא גלגלים טוב. תכונות אלו ישתנו בהתאם להעדפות אישיות, בנוסף לצרכים הספציפיים שלך. לדוגמה, אם יש לך כאבים בגב או ברגליים, אז אולי תרצה לחפש כיסא עם משענת מתכווננת ומשענות לרגליים שניתן למקם בזוויות שונות. אם אתם מתקשים להשתמש בידיים, אז אולי כדאי לכם למצוא כיסא בעל משענות עם ידיות לחיצה או כפתורים כך שניתן להפעיל אותו ללא שימוש ביד כלל.

תכונות נגישות – אילו סוגי נגישות קיימים?

כסאות גלגלים נועדו לספק ניידות לאנשים עם מוגבלויות. תכונות הנגישות בכיסאות גלגלים משתנות בהתאם לצרכיו של האדם.

כסא גלגלים הוא מכשיר ניידות המסייע לאנשים עם מוגבלות להתנייד ביתר קלות. משתמשי כיסא גלגלים עשויים להזדקק לסוגים שונים של תכונות נגישות, בהתאם למוגבלותם ולסוג כיסא הגלגלים בו הם משתמשים.

הסוגים הנפוצים ביותר של תכונות נגישות הם:

-מעקות או משענות ידיים

– משענות לרגליים

-גובה מושב מתכוונן

– משענות יד מתכווננות

-נעילות גלגלים